Результати
Служба замовника:
Об'єкт, який відповідає всім вашим вимогам і вирішує всі заплановані завдання
Якісно виконані роботи
Відповідність об'єкта будівельним нормам і проєктній документації
Прозорість усіх будівельних процесів, виключення невиправданого завищення вартості
Закінчення будівництва в строк
Безпечна експлуатація в майбутньому
Гарантія на будівельні роботи
Служба Замовника включає
- Розробка концепції об'єкта
- Підготовка та узгодження вихідно-дозвільної документації
- Вибір оптимальної проектної організації
- Контроль перебігу розроблення проєкту, оптимізація проєктних рішень
- Вибір оптимальних підрядників і постачальників
- Складання кошторисів і договорів на максимально вигідних для замовника умовах
- Контроль перебігу проведення будівельних робіт і постачання матеріалів
- Контроль термінів
- Контроль якості робіт і матеріалів
- Введення в експлуатацію
- Створення та впровадження служби експлуатації
Приклад роботи Служби Замовника з нашої практики
Реконструкція Насіннєвого центру. Ситуація:
Підрядник регулярно намагався додати додаткові акти понад домовленість або передати на оплату незатверджені зайві обсяги робіт і матеріалів, посилаючись на те, що "він їх уже виконав".
Результати:
Ще до початку робіт, ми ретельно підготували кошторисно-договірну документацію і не залишили жодних лазівок для махінацій. Після того, як наші інженери перевірили акти підрядника (на відповідність усім затвердженим документам) замовник отримав можливість не оплачувати 54% від заявленої підрядником вартості виконаних робіт.
Будівництво багатоквартирного житлового будинку в центрі Києва. Ситуація:
За наполегливою порадою проєктувальника замовник був готовий затвердити підрядника без проведення тендера, спираючись лише на коментарі, що це "гарний хлопець, який побудує за мінімальну ринкову вартість". Але наша компанія наполягла на проведенні тендера.
Результати:
Ми опрацювали список критеріїв для вибору кращого підрядника і прописали докладне тендерне завдання. Під час проведеного тендеру вдалося предметно порівняти пропозицію поточного підрядника з кількома іншими учасниками та з'ясувати, що вона була на 28% вищою за середньоринкову вартість. У результаті замовник заощадив на роботах при досягненні запланованого результату.
Етапи роботи служби замовника:
І
• Розробка концепції та проектної документації
• Підготовка та узгодження вихідно-дозвільної документації
Результат:
• Оформлене розуміння того, який конкретно об'єкт Вам потрібен
• Якісна проєктна документація, що дає змогу з мінімальними витратами побудувати необхідний об'єкт
• Дозвіл на будівництво
• Технічні умови для підключення до інженерних мереж
Включає:
• Вибір оптимальної проектної організації
• Контроль проекту на предмет відповідності нормам і стандартам
• Контроль проекту на предмет наявності непотрібних дорогих конструктивних рішень
ІІ
• Вибір оптимальних підрядників і постачальників
• Складання кошторисів і договорів з максимальним захистом інтересів Замовника
Результат:
• Оптимальні підрядники та постачальники
• Максимальний захист Ваших інтересів
Включає:
• Якісно організовані та проведені прозорі тендери
• Вибір оптимальних підрядників і постачальників
• Складання та узгодження кошторисів і договорів на максимально вигідних для Замовника умовах
ІІІ
• Виконання будівельно-монтажних робіт
• Введення в експлуатацію
• Гарантійна підтримка
Результат:
Фахівці компанії Базис ось уже 10 років неухильно і безкомпромісно відстоюють інтереси наших замовників.
Починаючи свою роботу з технічного нагляду, і вивчивши всю суть будівництва зсередини, ми поступово стали переходити на наступні рівні своєї діяльності.
Другим етапом наших робіт став аудит будівництва, ми вже чітко знали і розуміли, де і які хитрощі може застосовувати підрядник, і як ми можемо допомогти замовнику уникнути цих хитрощів, при цьому отримавши якісний об'єкт за реальні гроші.
Напрацьовуючи досвід у сферах технагляду та аудиту, наша Компанія все частіше стала отримувати заявки від замовників на організацію служби замовника на своїх об'єктах.